fredag 20 november 2009

idag har de hänt en massa roliga saker..(berättar en annan dag) och nu sitter jag själv i soffan och bara har de lugnt och skönt.. Tim sover.. Jakob och Tea är ute, dom ska ut på mini tripp med fyrhjuligen och hälsa på lite folk tror jag.. Tea tycker att de är så mysigt att vara med pappa själv och hitta på en massa saker och de tycker jag är viktigt, efter att hon har fått en lillebror så är hon verkligen pappas tjej..=)

imorrn ska jakob och Tea åka till en kille på kållandsö som ska hjälpa dom att fixa Tea´s fyrhjuling så den inte går så fort.. sen på kvällen skall vi till bettan och marcus och skruva ikea..=) så kul att dom bor här ute nu.. dom är verkligen så underbara vänner dom finns och ställer alltid upp och man kan vara sig själv.. och de är så skönt... =) puss på er vänner...

och på söndag ska vi till gråbo en sväng och sen hem till jakobs mamma på middag och boka resan utomlands..

måste ju oxå hälsa på söta sofia m.fam va ju så länge sedan saknar dom så mycket..
kanske kan bli en sväng imorrn f.m de vore ju mysigt!! ska skicka henne ett sms nu tror jag lr de ska jag=)

nu ska jag kolla vidare på bloggar sen är de
FREDAGSMYSSSSS men min underbara familj som jag älskar såå mycket!!!
puss&kram
sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar