onsdag 25 november 2009

äntligen efter många månader så sover Tim på nätterna kanske vaknar en gång och vill äta men de är helt oki bättre än 4...=) idag sak jag lämna Tea på dagis sen ska jag in till stan och handla sen hem och vila... känner mig lite seg... helgen va jätte bra..! i söndags va vi i gbg och åkte förbi lek&bus land på hem vägen åå va Tea hade kul.. snart ska vi tillsammans med bettan åka på jul på Liseberg och lek&bus kommer bli jätte kul tea och elicia kommer älska den dagen=)på väg till gbg
jag och Tea på lek&bus landet..Jakob och Tea.. yiiihoooooTim i vagnen..
har en massa mera bilder, lek&bus land är över 5000km2 så de är stort..

måste även säga om huset vi skulle kolla på i sunnersberg. de är så många som ringt,smsat och undrat.. nee de huset va inget för oss fick besiktningspapper och de va en massa mögel i krypgrunden och hade läckt vatten från badrummet ner i grunden och badrummet va ny gjort såå de va inget intressant.. kanske ett fuskbygge...? de låg ju ute för 1600000 och kommer säkert stiga + den renovering.. faan de blir dyrt och inte värt de... så de sket vi i... och tur är väl de har ju inte lust att göra en "ap-kass" affär...=)

till helgen är en massa inplanerat fredag: ska vi fixa lite på f.m sen ska vi fira att vi varit tillsammans i 5 år.=) *underbara år* fast de är egentligen på lördag men då ska vi till elicia på kalas.. och fixa med bettan&marcus husvagn jakob ska få låna nu när han börjar ligga ute nästa vecka och på söndag ska vi på advents middag till mamma och bada pool.. en kanon helg jag bara älskar alla mysiga helger vi har..
helg är = familjemys och de tycker nog alla..=)

lr vad tycker du.?

nästa söndag kommer mamma m.fam till oss då ska vi fixa någon god middag och bara en massa jul mys..=) ååå jul jul strålande jul dadddadddaddd... lr va tycker du mikaela..? *hihi*

ne nu ska jag nog gå och gosa med Tea och Tim så dom vaknar så vi hinner fixa lite innan vi ska iväg..=)

ha en fin dag
puss&kram
sandra

1 kommentar: