tisdag 9 juni 2009

yipppyva man 10000 kr rikare efter att fått skatten idag... så härligt..=)
att skatta lite mkt är ju som att spara till sig själv de är de ända jag är bra på för att "stoppa" undan på ett sparkonto är lika med slut för mig...=) hahhahaha

tea och jakob är på fotbollen nu jag orka inte följa med har ont i magen + att jag är super trött efter allt jag gjort idag STORSTÄDAT... ne nu ska jag vila lite... imorrn ska jag hjälpa mamma med studenten på dagen tea är på dagis mellan 9-14 och efter de ska vi hem och göra oss lite "snygga" för kalasfirande av min lillasyster på hennes sista dag som liten...=)

ha en mys kväll
pussokram
sandra

1 kommentar:

  1. Bebisen kommer nog inatt bara för att du har en massa viktiga "kalasplaner" imorgon. =O)
    KramKra // Veronica

    SvaraRadera