tisdag 9 juni 2009

suck...

lite kort info från några dagar..

Fredag: jakob jobba och jag och Tea tog de lugnt hela dagen hon var/är lite förkyld än men de kan ju sitta i några dagar till,, på kvällen kom frida lillen och mira de blev en mys kväll med god mat efterätt och så kollade vi på "vi hade iaf tur med vädret IGEN" den va la sådär enligt mig.. men nu har man sett den iaf... sen gick vi och la oss strax efter att frida och dom åkte hem vid halv tolv t.o.m barnen va upp tills dess och va hur goa och mysiga som helst...=)

Lördag: jakob började bygga en carport som vi skall ha all ved i, och jag trimma gräsmattan ränsa landet hjälpte till att såga en jävla massa bräder bara för att bäbisen skulle komma men neee dååå de ville den inte då heller så i.........

söndags: fortsatte vi med carporten de sista och även då stod jag och såga en massa men ingen bäbis då heller...=( oki... de är ju inte beräknat enling ul förrän på lördag men men... tea kom ju tidigare..aja......vi va la klara vid sju tiden på söndags kväll med carporten efter de åkte vi till jakobs far och fick en god kvällsmat... *smaskens*

Måndag: träffade bettan elicia marcus på hjärtberg marcus skulle köpa en kostym på dreeesman sen tog vi en fika där oxå tea och elicia busade hela tiden sen slutade de med att dom fick sitta i lekrummet på ica och zandra blev våran personliga barnvakt...=) så snällt...
sen fick vi äntligen me oss barna och gick till ryden´s och kikade sedan vidare till torget för att kika...
vid halv ett skulle jag va på mvc jag och tea åkte ditt allt gick super där.. bäbisen har sjunkit ordentligt på 2 veckor från att ha sf mått 37 till att ha 35 de är inte dåligt BM undra om jag inte "kände" huvudet..*haha* så den är ju på G iaf kommer tydligen att gå fort denna gång oxå väldigt fort när de väl startar... *hjälp* tur att de finns ambulans =) jakob börjar t.o.m. bli nervös..


hos BM:
sf:35 cm
blodtryck:110/80
urin:ok
hjärtljud:135
vikt:+16 =/ *träningträning*

om de inte tittar ut någon bäbis i veckan så ska jag in igen på måndag och kolla lite mest att bäbisen tydligen ska vara så stor så den inte "sitter fast" utan kan komma ut själv.. blir nog bra... *ajaj*

nu ska jag fortsätta att tvätta sen ska jag lämna tea på dagis vid nio efter de ska jag åka till min mor och toppa min systers hår sen ska jag hem och SOVA denna natt har jag sovit 2 tim kanske?

börjar även känna lite SD nu igen så kanske är de nått på G iaf..igår va sofia o andreas o söta emmie här och lämnade ett plåttak till vårt bygge och åt lite kvälls mat lite grillat lite stekt lite av allt ..=) och sen fick bäbisen i magen jätte fina kläder oxå de suger nog rätt bra i sofias mage efter en lite bäbis...=) TACK så jätte mkt ni är så söta..! helt helt underbara..=) nu behöver ni inte vara nervösa längre... ;) jag hade nämligen så starka SD igår så de va inte klokt gjorde faktiskt ont men de gick ju bara sofia blev lite nervös jag med om jag ska vara ärlig men nu är de oki igen...=)

ne nu måste jag fixa lite...=)

ha en bra dag!!
pussokram
sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar