fredag 20 mars 2009

hallå lååå

vilket väder..=)

idag har jag jobbat gick bra trots att de va så fint väder.. jag hade hand om köket och kockat all mat..=) lite kul faktiskt att laga mat till 14 st.. sen efter de åkte jag in till stan och hämta tea köpte skor jeans och tröja till tea och ett par byxor till mig...

igår va sofia och emmie + 2 st vovvar här på besök.. bjöd på en lätt lunch pasta och "kokekorv" + sallad
och till efterrätt hallon/blåbärspaj vaniljsås och glass
de va gott... mmm
sen när dom hade åkte hem så va de bara att byta om och möta upp jakob så han kunde ta tea och jag skulle vidare till jobbet...

och imorrn Lördag ska vi in till stan och ta med våran "super snygga" båt som ska säljas och ta med en ännu snyggare båt hem...=) längtar bara ännu mera till sommaren ..=)
sjön kommer vi tillbringa våran semester fritid på... super härligt..=)
sova i båt och bara mysa och umgås med vänner.. *me love*

och efter stan ska de fixas lite här hemma innan vi ska hem till malin jonas och isak och kolla in nya huset och äta tacos och bara ha de underbart mysigt..
Isak längtar så efter tea han har frågat malin ifall han får leka med tea flera gånger =)
så söta dom är.. dom har verkligen super kul ihop oxå..=)

på söndag ska vi sätta upp golv-lister i kök vardagsrum.. lägga golv i vårat sovrum + teas +
"bäbis rummet" ska oxå försöka (hinna) få upp en stor garderob med skjut dörrar i vårat sovrum som verkligen behövs.. kommer bli kalas fint..=)


så denna helg är räddad med en massa skojigheter
hoppas du får en bra helg oxå..

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar