måndag 17 maj 2010

ojj denna dag har gått i ett..
först va vi på BVC i morse, inte kul där.. Tim har inte gått upp något på över 2 månader i vikt vilket är INTE bra. :( så nu ska dom göra utredning om han oxå är mjölk allergisk.? jag sluta ju amma honom för 3 månader sen och under tiden jag amma kunde jag inte äta något med mjölk i eftersom att han fick ont i magen och hade även lite kolik som spädbarn. så därför tror dom att han oxå är mjölk allergisk.. KUL..
stackarn
vi har nog allt snart.!

efter de åkte vi och handla lite vidare hem för att göra lunch och ringa en massa samtal b.la. till rektorn för Tea´s och snart Tim´s dagis.. eftersom att jag ska börja jobba i höst nu och Jakob ligger ute så behöver jag ha barnomsorg även på kvällar ibland.. och de va inga problem att fixa så nu ska vi nog få byta till dagmamma här ute.. vilket jag inte har något emot kommer nog bli super..! ville ju egentligen haft dagmamma till Tea som lite eftersom att dom är så små när dom börjar de är ju hemma-miljö mycket mysigare.. dagis är ju mera som "tidig" skola och där ska dom ju andå gå i resten av livet typ..
så nu känns de T O P P E N iaf.. =)

efter lunchen kom bettan och barnen även sofia och emmie .. men emmie sov sig igenom kaffestunden.. :)
tack för en mysig stund.

och nu på kvällen va vi hos mamma en sväng.. hon klippte gräset så Tim fick åka med lite men de skulle han inte få gjort.. va ju inne med han på sjukan i lördags för han har kliat sig i ögon + att dom är röda och irriterade och dom trodde att de va mot pollen och gräs.. och de fick jag svar på nu att han tål INTE gräs, nu är stackarn jätte röd och har nog lite ont oxå... så nu har han de oxå de är väldigt bevisat iaf...

hmmmm jobbigt med allt.. de fanns fan inte så mycket skit när jag va liten iaf.. inte va jag hört.....

nu sover han iaf och Tea har svårt för att somna blir nog till att lägga sig och läsa en bok nu..

God natt
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar