måndag 26 april 2010

bra helg!

åå huvudvärken börjar släppa nu... usch de va ju verkligen inte igår man festa lite.. och de känns :) lördag va kanon..:) mest slapp hela dagen sen vi tre tiden åkte vi och lämna av
mina små hjärtan
.
Tim blev lite ledsen när vi åkte.. men annars så hade allt gått jätte bra! de känns ju såå skönt..!
vi va väl hemma igen i halv fem, satte på hög musik och gick ut på altanen och drack vin.. :)
de va helt underbart sen vi sju tiden skulle vi hem till Sandra & Kristoffer där även Frida & Andreas m,barnen var..
vi grilla och drack gått.. blev kvar där till ett tiden.. sen ville Jakob till dansfesten men eftersom att vi insåg att kl va så mycket och att de kosta 200 för då 40 min så bestämde vi oss för att skita i de.. så Borg tog med oss till ett garage (knuttegård) och de va la oki
... kanske inte de jag/vi sökte.. men men..
de blev iaf en mycket bra kväll med huvudvärk dagen efter.=)

Söndag: och jag fick träffa min underbara storasyster jennie och magen som är hemma från ystad.. och jag ska bli MOSTER...! åå va kul synd bara att de är så många mil mellan oss.. så nu blir de mys med henne. :) vi åkte även förbi Mikaela och Melwin även emelie var där... åååå va söt han va en riktig god bit.. får nog bli en bäbis till... haha skulle inte få med Jakob på de men men.. efter att vi varit där åkte vi hem till mamma på lite grillkväll... de va gott som vanligt..

tack för en kanon helg.!

idag ska vi till Ida och Wallentin på fika-mamma-barn-dejt.. de kommer bli kanon mysigt, kul att få se hur dom bor oxå.. :) dom andra mammorna m,barn från babyrytmiken kommer oxå vara där.. :)

och på kvällen ska jag hämta Malin-mirja & Sandra för att åka vidare till Annah på klädparty.. :)

hoppas du/ni oxå kommer få en kanon dag!

puss&kram
Sandra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar