torsdag 18 februari 2010

tand=)


Tim har fått sin första tand nu idag..=) den fanns inte där i morse men nu när jag kolla va de allt bra vasst där..yiiihooo allt blev välplanerat eftersom att detta är fösta dygnet jag inte ammar på...=) nu räcker de med amningen och de fungerar bara bättre och bättre med välling och mat.. fast han hade gått ner nästan 300g så mycket smör i maten skulle de va enligt bvc.. för mer fick han inte gå ner... faan måste vart grädde jag hade i pattera... (hiihi)


nu ska barnen få mellanmål.. dom äter snart upp mig annars..??=)

ha de gott
Puss&Kram
sandra

1 kommentar:

  1. Jag beställde i stl 36, har 36½ på dom gamla.. Och dom här satt helt perfekt=) Skynda fynda!!

    Allt är bara fint annars, åker ju till thai på onsdag så ja ska inte klaga!! själv då? kraam

    SvaraRadera