tisdag 16 februari 2010

Lite bilder från vår ur mysiga helg vi
fick av Jakob i Alla hjärtans dag present


Vi började lördagen med Ikea innan vi åkte vidare in till örebro sedan checka vi in på best westen hotellet vi bodde på.. De var super fräscht hotell och Tea älska att man "fick" hoppa i sängarna + att man fick äta massa gott i sängen godis och cola m.m.. så hon njöt verkligen efter de åkte vi och kolla på lite olika saker (som mamma sa att man inte fick missa haha) och efter de vidare till Lek&Bus landet.. De va helt oki där inte alls samma som i gbg de skilde lite iaf.. =)Tim tyckte de va jätte kul att krypa omkring på alla stora ytor..syskonen bus inne på hotellrummetHopp hoppTim trivdes oxå jätte bra.. Detta var garanterat inte sista gången vi bodde på hotell med barnen för de gick hur bra som helst.. Vi åker ju till danmark nu i mars och ska bo på ett badland i en vecka sen i mitten av april åker vi till gbg för att bo på hotell en helg med min mamma+familj då ska vi bara hitta på en massa roliga saker dricka gott och äta gott..=) och förhoppningsvis blir de en tripp utomlands i juni oxå.. mycket att se fram emot.. de gillar vi ;)och som alla andra 52 helger på året så fixade
älsklingen kaffe på sängen.. de är de bästa han vet.. då är de helg ;)bada bada bada va härligtJag och TeaMan blir trött av allt bad..åå va Tea gilla denna rutschkanan..
detta va lite bilder från vår mysiga helg..

imorrn ska vi nog till badhuset i Skövde och testa på.. så de blir nog inget dagis för tea.. men de är hon nog inte så ledsen över för just nu börjar hon gråta när hon öppnar ögonen på morgonen för att hon inte vill åka till dagis.. Tea har verkligen kommit in i en jobbig period med mycket känslor.. stackars tös men jag vet (hoppas jag iaf) att hon tycker de är jätte kul på dagis efter att jag har åkt...

Idag har jag även tränat ett sten hårt pass på våran crosstrainer!!
Den är guld värd och de är en sån skön träning.. jag älskar den iaf och kg rasar sakta men säkert-2.8 kg på tre veckor träning och då körde jag första veckan 15 min VARJE DAG och dom andra två vecker har jag kört 20 min 6dagar i veckan och denna vecka är de 25 min som gäller och de ska jag köra nu i en månad innan jag ska börja kör 30 min...
De är gött de nu faan ska fläsket bort!!!
hoppas denna vilja bara håller i sig.. :P
fast just nu har jag haft ett break på 4 dagar aja baja mig men jag han verkligen inte ihelgen ju.. hmm ska Aldrig mera hända..hahaTea tycker oxå de är kul att träna..=)

ne nu ska jag nog gå och lägga mig Tim håller på att få två tänder nertill så han sover inte såå bra.. inatt va han vaken från halv 3 till halv sju imorse när min kl ringde för att vecka mig...

sov gött
puss&kram
sandra

1 kommentar:

  1. Jösses så stora barnen blir, och bara sötare och sötare också! =)
    Hoppas allt är bra med er ...
    kramkram

    SvaraRadera