tisdag 19 januari 2010

Bättre sent än aldrig... ;)

Fan nu måste jag skärpa mig..

vill ju egentligen skriva oftare så man kan gå tebax och kika lite på de som hänt.. Men... har liksom inte haft den tiden... Dagarna springer iväg när man har 2 små kottar att ta hand om själv då Jakob har börjat jobba ute igen och på helgen när han kommer hem har vi nu de senaste tillbringat hemma hos min mamma för där har dom gjort en banna att köra fyrhjuling på... så där spenderar vi våra helger.. Jakob och Tea älskar att köra dom är flera stycken som kör så de är många tävlingar med fin fina priser.=) *hihi* sen får vi inte glömma alla goda luncher och middagar mamma lagar till hela gänget tror vi brukar vara runt 15 st som äter där varje helg så mysigt (lyx) har vi de..


(men nu i helgen ska jakob byta bromsar och fixa till bilen som jag körde i diket med i söndags eller jag mötte en bil som vägra flytta sig på vägen så de fanns inget annat alternativ än diket med ett staket i vägen hmmmm.... :(.... sen ska jakob även åka med min minsta bror seth som snart fyller 6 år och köpa en fyrhjuling han vill oxå vara med och köra juh och ha en egen för just nu lånar han en utav jakob´s)

TACK söta mamma för allt du gör för oss!!

Våra älskade ungar


Kärlek

Imorrn hoppas ja att jag hinner göra ett långt inlägg med mycket bilder från innan jul m.m

sov sött
Puss&kram
sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar