torsdag 5 november 2009

lite av oktober månad...


mina godingar nu på morgonen innan Tea skulle till dagis..


oktober månad hände de mycket både roliga och tråkiga saker..

bland de roliga sakerna så tillhör ju att mamma fyllde år så vi va ditt bjudna på 3 rätters och pool party vilket va jätte kul och mysigt... <3min fina mamma.Tim fick ha en fin skjorta på sig när han skulle till mormor på kalas.Mina fina barnTim och kompisen Alfred.. (elicia´s lillebror)Tim och elise (Isak´s lillasyster)elise är 3 veckor yngre än Tim lite kul faktiskt för mellan tea och isak är de oxå 3 veckor och då är isak äldst. =)min lillasyster inför hallowenparty..

de va lite av de roliga.. orkar inte lägga upp mera bilder just nu...

bland dom tråkiga sakerna som hänt denna månad är att

-vi fick åka in med Tim till sjukan 3 gånger en helg pga andnöd han hade Falsk krupp konstaterade dom.. de va såå hemskt visste inte vad man skulle göra... hoppas de aldrig händer mera..

- Tea har varit lite sjuk...

- vårna underbart snälla vän Jesper Ovemyr gick bort i en arbetsolycka.. har inte fattat att de är sant än de är så hemskt.. tänker så på hans mamma och familj hela tiden... jag och jesper gick i samma parallel klass, jakob och jesper var vänner och jag och hans mamma jobbade ihop i nästan 2 år.. usch de är såå tragiskt.
en vecka idag..

*VI TÄNKER PÅ DEJ JESPER*

- två andra unga en tjej och en kille har oxå lämnat jorden. kände dom inte såå, vet bara vilka de är men de är ju fruktansvärt...!!!!

- min syster har krockat.. Som TUR va gick de väl oki lite ont i kroppen och en mossad BMW men hon klara sig fint som tur va!!!!


ja de va lite från denna månad..

nu ska vi snart fixa till oss och åka till Linda och Tor på lite fika och mys ska bli jätte trevligt...
hoppas bara Tim blir på lite bättre humör han håller på att få sin första TAND... han är så tidig med allt tycker jag lr så är de bara tiden som går så fort!!!

måste ju oxå säga GRATTIS till min storasyster jennie som köpt hus med gäststuga.. så nästa sommar på jakobs semester ska vi åka till skåne en hel vecka.. måste bara prata med henne om de först men de vet jag att hon vill!!!
saknar dej syster när du bor så långt borta!!!!

ne nu måste jag fixa Tim är såå sur.....

ha en fin dag och tänk extra mycket på dom ni älskar och tycker mycket om man vet aldrig vad som händer imorgon!!!!

puss&kram
sandra!!

2 kommentarer:

  1. Tack för trevligt sällskap idag. Vi ses snart igen =). Kram

    SvaraRadera
  2. Va fina kort!!! Hoppas du har de fint.. Vore skoj o ses en dag snart:) KRAAM

    SvaraRadera