måndag 9 november 2009

jul jul strålande jul...=)


Vilka julkänslor jag fått.. & Tea går runt i fönstren och kollar om hon ser några
tomte nissar..=)
Helgen har varit kanon så mysig och farsdag var kanon...=) idag har malin,isak&elise varit här på besök.. de va trevligt de.. barnen leker och har jätte kul ihop..
imorrn ska Tea till dagis, sen ska jag hämta henne och in till bvc där ska hon få svininfluensa sprutan inte kul hon kommer få/ha jätte ont så imorrn hoppar vi över barngymnastiken..!
om Tea orkar så ska vi åka på kalas på kvällen till min syster som fyller 18
GRATTIS TILL HENNE...
(jag hoppas sen på att Tea inte kommer bli sjuk av sprutan så hon kan åka till dagis hela veckan annars får vi skjuta upp resten av allt som kommer hända denna vecka.. =/)

onsdag ska vi på babyrytmik och när vi hämtat Tea ska hon till tandläkaren för andra gången i hennes liv..=)
och på torsdag ska vi hälsa på maggan och lilla alma...Tea är på dagis.
Och jakob hoppas på att få ledigt då ska han nog gå på jesper´s begravning om han orkar.. han tycker att sådana saker är jätte jobbiga och vem tycker inte de?
jag sa till jakob att orkar han inte gå så räcker de med att skicka blommor,
de betyder minst lika mkt... så vi får se hur han gör...
ihelgen ska vi träffa malin/jonas m,barn och sen ska jag ringa verre och kolla om vi får komma bort till dom en sväng och kolla på lilla Tyra.. så denna vecka är fullspäckad..=)Tea och Isak
runt 4 månader

hoppas du oxå får en bra vecka.
Puss&kram
sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar