fredag 13 november 2009

denna vecka har de varit fullt upp.. men värd varje sekund...Tea fick ju sprutan vilket gick jätte bra hon har inte visat något än så de känns jätte skönt..

och hos tandläkaren gick de oxå jätte bra.. men tutten tyckte dom att Tomten skulle få vilket Tea inte går med på... =)? men fick igår ett lysande tips av maggan.. Någon vän till henne tog tutten och band fast den på ett ställe och där fick man endast sitta när man ville "tutta" lite.. och tillslut va ju de jätte tråkigt att sitta där själv så då ville han ju inte ha den... och samma sak gjorde dom med andra barnet och de fungerade perfekt,.. så de funderar jag på att testa.. hon är ju så "snutte sjuk"och då får hon ju ändå chansen...=) bra va?? de tycker jag iaf....!!!

igår va jag och tim bjudna till maggan på lite snack och fika även johanna och hugo kom oxå så trevligt att bara sitta och snacka skit timmarna bara for iväg de är ju lite synd men ett gott tecken på att man haft trevligt!!!
tack för en super mysig dag med er!!!

jakob var ju på jesper´s begravning igår fick se lite kort såå fin och vilka blommor och låtar de var helt underbart..
vila ifred jesper
jag är säkert på att du fått en
underbar plats i himlen fina du..

idag är jag lite smått trött Tim har väl sovit 2 timmar inatt... yiiihooo lr inte ska nog försöka sova lite under dagen om de går... hoppas på de iaf..=)

åå jag vill ju verkligen flytta till ett 2-plans hus och nu kanske vi har hittat ett vi är intresserade av ska på visning på Torsdag.. och är de så som på bilderna och vi tycker om de så SKA VI BARA HA DE...=) yiiihoooooo mäklaren ringde igår och tyckte vi skulle börja fixa för försäljning av vårat hus men att de ligger "vilande" tills vi har köpt något annat..
så de blir väl till att städa nästa vecka så de kan
fixas med lite kort och så...
kul kul..

ikväll har jakob fixat någon överraskning som vi ska på vet inte något om de så de ska bli spännande och imorrn kommer malin m.fam hit och på söndag ska vi på kalas till min brors tjej.. sen får vi se om de händer något annat kul oxå...=)

var nu försiktig idag de är ju
FREDAGEN DEN 13

puss&kram
sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar