torsdag 10 september 2009

Tea 3 år 090909

måste ju även lägga ut ett kort på min underbara sessa som fyllde 3 år igår...












*morgonmys*
hon fick några paket och frukost på sängen.. och att få äta i sängen va de bästa av allt tror jag hon tyckte.. ;)












Hon fick en fyrhjuling.. och fort skulle de gå... =)













jakob insåg att de va jobbigt att springa med henne eftersom att de bara skulle gå så fort så idag när han slutat jobbet ska han strypa den så hon ska lära sig den först...

har även får en bra vana vilket inte är så ofta för att vara mig och den är att efter varje dag jag lämnat Tea på dagis ska jag och Tim ta oss en promenad på 45 min har hittat en runda i örslösa som är himla skön... =)

ne nu ska jag äta lite middag innan de är dags att hämta prinsessan på dagis..

ha en underbar dag!

kössohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar