måndag 1 juni 2009

härligt...

i fredags ringde mamma kl 8:15 och väckte mig och tea ååå då blir man ju så lycklig... ;) hon undrade om vi ville följa med henne och min minsta bror seth och spela minigolf och ta en fika vid campingen och se gå på stan och kika lite,,.. självklart ville vi de så upp och hoppa mötte mamma minste bror och äldste bror följde med sååå mysigt... de måste vi göra oftare...!













min älskade mammie....












min söta bror..









dom söta små kidsen..

senare på kvällen kom min systeryster från malmö och hälsade på lite... vi åt våfflor och glasss smarigt och så fick vi äntligen bukt med jakobs hår som växer som ogräs då nu är han super snygg min älskling...! tack för en trevlig kväll.... ;)

lördagen började vi med att röja lite i trädgården jakob kände sig inte bra haft lite feber till och från + förkyld.... så de blev en lugn dag vi åkte ut på sjön och låg bara....








*kärlek*



















och en bild på magen 16kg+ denna grav, med tea blev de 23kg+ så de har jag ju inte toppat än... känns ju lite bra iaf... men så fort bäbisen har ploppat ut är de hård träning och INGEN fika som gäller...!! de ska funka..!

Morsdag... vi åt en super god frukost ute på altanen och bara myste sen åkte vi hem till min mor på grillmiddag med allla syskon + respektive hade super mysigt efter de skulle vi så klart få en underbar efterrätt jordgubbar glass och grädde.. mmmmm och sen badade vi så klart i poolen oxå en underbar dag tråkigt bara att jakob inte var såå jätte pigg.. men han höll humöret uppe så gott som iaf inte lätt att vara förkyld pojk... ;)








*sötasötasöta*

idag måndag: tea och jag tog en sovmorgon till! "håll i er" HALV TIO!!! underbart sen åt vi lite frukostsnabbt för tea hade såå bråttom ut till sin minipool hon fick när hon va 7 månader..=) hon älskar att bada och nu ligger hon i sin säng och vilar lite och jag ska snart ut och steka fläsk sen ska de lagas mat och invänta på att älsklingen kommer hem för i e.m/kväll ska vi sniffa bäbis + kolla på mina syskon som skall vara med i karnevalen..

ta vara på solen idag för sen ska de bli skit väder igen och bara en 14g...* brrrr*

ha en underbar dag
pussokram
sandra

4 kommentarer:

  1. Ni verkar ha haft en myspysig helg =). Hoppas att allt är bra, och ha en härlig dag. Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Har ni möjlighet att komma på Torsdag eller fredag så får ni gärna göra det. På Torsdagkväll kan jag dock inte...
    Det vore ju jättekul =) Kram

    SvaraRadera
  3. Låter som en lovley helg, mysigt ;)
    Nu tycker jag att eran bebbe får ta och ploppa ut snart, är nyfiken =)
    Hoppas veckan har startat bra !!
    Ha det gott !!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Hej hej trodde nästan att bebben hade kommit när du inte hade skrivit på några dagar..
    Hoppas allt är bra!
    Kram

    SvaraRadera