lördag 9 maj 2009

hihi

nu behöver jag inte tjata lr påminna mig själv om hur många dagra de är kvar tills bebben kommer för jag kunde äntligen oxå fixa en "kalender" till höger som ni ser... ♥

va ju inne på mvc igår allt såg bra ut... men bebben är tydligen stor så om den går över "taket" till nästa gång den 25/5 så ville bm att vi skulle göra ett UL för att kolla lite va de ungefär väger m.m men enligt mig tot jag nog fortfarande att de äär den 5/6 den vill ut.. men de återstår ju att se...=)

info:
blodtryck:115/70
sf:33 cm
hjärtljud: 140
urin:ok
vikt +15 (hoppas att de stannar där med tea gick jag upp 25kg inte kul.. men efter denna bäbis är de hård träning som gäller... vill ner till mellan 60-63 igen..! *hoppashoppas* men huvudsaken är ju att bebben mår bra å att allt går bra. så de får jag fokusera på senare i livet..=)

ne nu ska jag börja med min danska måltid som jakob har bestämmt att vi ska äta idag.. dom bygger för fullt och den kommer bli sååå stor och fin och snart kommer min mammie♥ oxå..

mer bilder och info kommer ihelgen...

ha en underbar dag..!

pussokram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar