måndag 4 maj 2009

40 dagar kvar...

ja nu är de inte långt kvar... men nu måste jag ta tag i vissa saker så de blir gjort...

denna helg har vi inte gjort något bara "varit", så altanen är inte färdig min styvpappa kommer och hjälper oss på lördag och min mor kommer när hon vaknat för hon jobbar natten mellan fre-lör så när hon kommer hit ska vi fixa mat...=) altanen kommer att bli 48kvm ganska stor och helt perfekt...=) så mycket fina blommor jag kan plantera sen... *älskar*

fredag:jobba, var hos frida lillen och mira på kvällen grilla jätte goda hamburgare frida hade fixat med... tack för en trevlig kväll..!
lördag: åkte till ut på sjön till våran Ö (lr mammas och deras)
söndag:kalas för min systers pojkvän.. fick en jätte god smörgåstårta som dom fixat helt själva..=) *smaskens*

denna vecka blir nog lugn... vet inte vad vi ska göra än jag jobba bara tors o fred och jakob åkte nyss till Danmark där han ska vara hela veckan på ett fartyg... jag ska iaf träffa malin och isak, bettan och elicia, åker nog förbi sofia och godingen emmie oxå någon dag.. ja jag får väl våldgästa vänner denna vecka...=) även mamma m.fam

bara inte bäbisen bestämmer sig för att komma denna vecka är ju dock lite tidigt men man vet ju aldrig... :/ vore ju jävligt tråkigt om jakob missa de.. ;) detta är ju sista gången innan bebben kommer som jakob åker iväg så, men bara för de så kommer den nog... :( jag får helt enkelt knipa lr sätta in en plugg... *asgarv*

hoppas ni får en bra dag..

pussokram

2 kommentarer:

  1. De var sjukhusets filt som vi lånade. Så jag vet tyvärr inte var den är köpt. men jag kan varmt rekommendera spöket laban snuttisarna. hogge älskar sin. Finns på kotten. kram jennie

    SvaraRadera
  2. Det har gått finfint med renoveringen, såå skönt.
    Så idag blir det lite inflyttnign av möbler, sååå skoj =)
    Sen blir det IKEA i veckan, ännu roligare =)
    Härligt med en stor altan, den kommer jag gärna och kikar på någon helg =)
    Hoppas bebben håller sig lite till, vore ju synd om Jakob missar det.
    Men kan du inte knipa så ring mig, jag följer gärna med och hjälper till ;)
    Gött med en vecka fylld med umgängen !!
    Ha det bäst !!
    Kram

    SvaraRadera