fredag 27 februari 2009


hej hopp... så va de fredag idag då.. skönt inte många dagar kvar tills jakob kommer hem förhoppningsvis kommer han på söndag...=) nu ska jag snart i väg till MVC jag och tea ska lyssna på bäbisen och de ska bli så mysigt..=) efter de ska jag bara hem och byta om kasta mig i bilen igen och köra Tea till sin farfar medans jag jobbar... mamma m.fam ligger i magsjuka än..=( vi är ju några i min familj har ju 7 syskon storasyster som bor i malmö och lillebror som bor istan så dom har väl klarat sig men dom andra 5 som bor hemma har haft utom 3 i familjen så antigen hoppas på att dom får de nu lr att dom inte får de alls!!
härligt med stor familj JAG älskar de..
vi drar ju nästa helg faan va gött... komma bort och inte behöva bry sig så mycket om nått..... just nu är jag bara så trött hela tiden och typ "nere" lr nått...=/ men ska bli skönt att bara vara med familjen och mysa inte så ofta vi ses alla och hittar på nått eftersom att alla har ju sitt nu.. så de kommer bli så MYSIGT
imorrn ska jag och tea in till stan och kika lite möta marie som har sytt en mössa och halsduk till tea som vi ska få oxå ska bli kul..

nån som vilj följa med till stan imorrn och bara gå och kika lite luncha kanske..?

ne nu måste jag fixa lite innan vi ska åka..

hej svejs

1 kommentar: